Overnemen veiligheidscertificaat
Als u een accommodatie overneemt die al in het bezit is van het veiligheidscertificaat, dan is het mogelijk om het veiligheidscertificaat over te nemen. Zo blijft de accommodatie, ook met een nieuwe eigenaar, uitstralen dat veiligheid op deze locatie prioriteit heeft!
Om het veiligheidscertificaat over te nemen, vragen we u het aanvraagformulier in te vullen en hierop aan te geven dat het een overname betreft. Daarnaast ontvangen wij graag een kopie van uw uittreksel van de Kamer van Koophandel. Als wij het ingevulde formulier en het uittreksel ontvangen hebben, sturen wij u een duurovereenkomst en een factuur voor de keuring. De kosten voor het overnemen van het veiligheidscertificaat zijn € 250,00 inclusief btw (€ 206,61 exclusief btw). Zodra de overeenkomst getekend retour is gezonden en de factuur voldaan, nemen wij contact met u op om een afspraak voor de keuring in te plannen.
Om de continuïteit te waarborgen, is het belangrijk dat bovenstaand traject binnen drie maanden afgerond is. Mocht u binnen deze drie maanden niet aan alle eisen van het veiligheidscertificaat kunnen voldoen, dan zijn wij helaas genoodzaakt het veiligheidscertificaat in te trekken. Als u vervolgens op een later tijdstip alsnog in het bezit wilt komen van het veiligheidscertificaat, dan kan deze opnieuw aangevraagd te worden waarbij de initiële keuringskosten worden doorberekend.